Atgādinājums par decentralizēto kanalizācijas sistēmu reģistrāciju
Saldus novada pašvaldība atgādina, par saistošo noteikumu Nr.11
“Par decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu sniegšanas un uzskaites kārtību Saldus pilsētā un Saldus novada ciemu teritorijās“
izpildi.
Ūdens skaitītāju rādījumu nodošana Fiziskām un Juridiskām personām
Aicinām abonomentus nodod ūdens skaitītāja rādījumus ērti un vienkārši pieslēdzoties Bill.me sistēmai Ienākt Bill.me
Lai reģistrētos Bill.me sistēmā, jāizmanto e-pastā saņemtā norāde no Bill.me sistēmas!
Saldus novada klientiem!
Līguma pārstāvja pievienošana Bill.me vietnē.
Jūs, kā līguma īpašnieks, varat, savā reģistrētajā Bill.me profilā, dot iespēju citai personai apskatīt Jūsu rēķinus, iesniegt skaitītāju radījumus un veikt apmaksu, piem. ģimenes loceklim vai īrniekam.
Pievienot "Pārstāvi" varat savos profila iestatījumos:
1. Atveriet sava profila iestatījumus, lapas augšējā labajā stūrī atrodiet “cilvēciņa” ikoninu ";
2. Izvēlieties sadaļu "Pārstāvji";
3. Uzspiediet pogu "Uzaicināt";
4. Ievadiet pārstāvja e-pasta adresi,
5. Izvēlieties uzņēmumu un līgumu, kuriem vēlaties dot piekļuvi.
Bill.me klientiem par norēķinu sistēmu:
SIA „Saldus komunālserviss” nodrošina rēķinu nosūtīšanu klientiem trīs veidos:
- Elektroniski, ja klients ir norādījis savu e-pasta adresi – šajā gadījumā klients savā e-pastā saņems paziņojumu par to, ka viņam ir izrakstīts jauns rēķins un, lai to apskatītu, viņam jāpieslēdzas Bill.me sistēmai;
- Ar SIA “Saldus komunālserviss” darbinieku starpniecību;
- Ar Latvijas Pasta starpniecību /tiešie norēķini/.
Atbilstoši iepriekšminētajam – ja klients vēlas saņemt rēķinu elektroniski, tad reģistrācija Bill.me mājaslapā ir obligāta.
Vai ūdens skaitītāju rādījumi obligāti jānodod Bill.me mājaslapā?
Ūdens skaitītāju rādījumu nodošana Bill.me mājaslapā ir ieteicama, bet nav obligāta. Klients ūdens skaitītāju rādījumu nodošanu var veikt sev ērtākajā veidā:
- Nododot rādījumus Bill.me mājaslapā;
- Sūtot uz e-pastu: ;
- Zvanot pa tālr. 63807453; 27088306; 20041110;
- Sūtot SMS veidā;
- Sazināties WhatsApp.
Ūdens skaitītāju rādījumi jāiesniedz katru mēnesi no 25. līdz 28. datumam!
Ko nozīmē servisa komisija, kas tiek parādīta zem rēķina summas?
Bill.me informatīvi parāda servisa komisijas apmēru (2% apmērā no rēķina summas), kas tiks iekasēta tikai gadījumā, ja rēķina apmaksu veiksiet Bill.me mājaslapā.
Vai rēķins ir obligāti jāapmaksā Bill.me mājaslapā?
Klients var izvēlēties sev ērtāko rēķina apmaksas veidu:
- Bill.me mājaslapā, apmaksājot rēķinu manuāli vai izvēloties automātisko apmaksu – tiek piemērota servisa komisija 2% apmērā no rēķina summas;
- Internetbankā, veicot pārskaitījumu uz kādu no rēķinā norādītajiem bankas kontiem – tiek piemērota komisija saskaņā ar konkrētās bankas cenrādi;
- Veikalos Maxima.
Atvainojamies visiem klientiem par sagādātajām neērtībām un pateicamies par izrādīto sapratni!