• P 8-12 13-18, O.T.C 8-12 13-17, Pie 8-12 13-16

Klientiem

Klientu
apkalpošana

Ūdens apgāde
un kanalizācija

SILTUMAPGĀDE

Decentralizētā kanalizācija

Īpašumu apsaimniekošana

 

Atgādinājums par decentralizēto kanalizācijas sistēmu reģistrāciju

Saldus novada pašvaldība atgādina, par saistošo noteikumu Nr.11
“Par decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu sniegšanas un uzskaites kārtību Saldus pilsētā un Saldus novada ciemu teritorijās“
izpildi.

Decentralizēto kanalizācijas sistēmu reģistrācija

Ūdens skaitītāju rādījumu nodošana Fiziskām un Juridiskām personām

Aicinām abonomentus nodod ūdens skaitītāja rādījumus ērti un vienkārši pieslēdzoties Bill.me sistēmai                      Ienākt Bill.me

Lai reģistrētos Bill.me sistēmā, jāizmanto e-pastā saņemtā norāde no Bill.me sistēmas!

Saldus novada klientiem!

Līguma pārstāvja pievienošana Bill.me vietnē.

Jūs, kā līguma īpašnieks, varat, savā reģistrētajā Bill.me profilā, dot iespēju citai personai apskatīt Jūsu rēķinus, iesniegt skaitītāju radījumus un veikt apmaksu, piem. ģimenes loceklim vai īrniekam.

Pievienot "Pārstāvi" varat savos profila iestatījumos:

1. Atveriet sava profila iestatījumus, lapas augšējā labajā stūrī atrodiet “cilvēciņa” ikoninu ";
2. Izvēlieties sadaļu "Pārstāvji";
3. Uzspiediet pogu "Uzaicināt";
4. Ievadiet pārstāvja e-pasta adresi,
5. Izvēlieties uzņēmumu un līgumu, kuriem vēlaties dot piekļuvi.

Bill.me klientiem par norēķinu sistēmu:

 

SIA „Saldus komunālserviss” nodrošina rēķinu nosūtīšanu klientiem trīs veidos:

  1. Elektroniski, ja klients ir norādījis savu e-pasta adresi – šajā gadījumā klients savā e-pastā saņems paziņojumu par to, ka viņam ir izrakstīts jauns rēķins un, lai to apskatītu, viņam jāpieslēdzas Bill.me sistēmai;
  2. Ar SIA “Saldus komunālserviss” darbinieku starpniecību;
  3. Ar Latvijas Pasta starpniecību /tiešie norēķini/.

Atbilstoši iepriekšminētajam – ja klients vēlas saņemt rēķinu elektroniski, tad reģistrācija Bill.me mājaslapā ir obligāta.

Vai ūdens skaitītāju rādījumi obligāti jānodod Bill.me mājaslapā?

Ūdens skaitītāju rādījumu nodošana Bill.me mājaslapā ir ieteicama, bet nav obligāta. Klients ūdens skaitītāju rādījumu nodošanu var veikt sev ērtākajā veidā:

Ūdens skaitītāju rādījumi jāiesniedz katru mēnesi no 25. līdz 28. datumam!

Ko nozīmē servisa komisija, kas tiek parādīta zem rēķina summas?

Bill.me informatīvi parāda servisa komisijas apmēru (2% apmērā no rēķina summas), kas tiks iekasēta tikai gadījumā, ja rēķina apmaksu veiksiet Bill.me mājaslapā.

Vai rēķins ir obligāti jāapmaksā Bill.me mājaslapā?

Klients var izvēlēties sev ērtāko rēķina apmaksas veidu:

  1. Bill.me mājaslapā, apmaksājot rēķinu manuāli vai izvēloties automātisko apmaksu – tiek piemērota servisa komisija 2% apmērā no rēķina summas;
  2. Internetbankā, veicot pārskaitījumu uz kādu no rēķinā norādītajiem bankas kontiem – tiek piemērota komisija saskaņā ar konkrētās bankas cenrādi;
  3. Veikalos Maxima.

Atvainojamies visiem klientiem par sagādātajām neērtībām un pateicamies par izrādīto sapratni!

Kontakti

Biroja administratore: 63807106

Klientu apkalpošanas daļa:
Saldus
63807453, 27088306 , 20041110
Brocēni
63865758, 63865443

Namu apsaimniekošana: 63807373

Ārējo ūdensapgādes un kanalizācijas
tīklu avāriju novēršana
,
diennakts tālrunis: 26811422

ZIŅOJUMI
PAR SABIEDRĪBAS PERSONĀLA
NEGODPRĀTĪGU RĪCĪBU

Rekvizīti

SIA “SALDUS KOMUNĀLSERVISS”

Reģistrācijas Nr. 48503000219
Juridiskā adrese: Dzirnavu iela 31, Saldus, Saldus novads, LV 3801
Faktiskā adrese: Mazā iela 6, Saldus, Saldus novads, LV 3801
Klienu apkalpošana: Tirgotāju iela 6, Saldus

Norēķinu rekvizīti:

Swedbank AS HABALV22 LV37HABA0551052933124
SEB banka AS UNLALV2X LV42UNLA0015000508401
Citadele banka AS PARXLV22 LV11PARX0012451660002

Darba laiks

Pirmdiena no plkst 8:00 līdz 12:00 no 13:00 līdz 18:00
Otrdiena, Trešdiena, Ceturtdiena no plkst 8:00 līdz 12:00 no 13:00 līdz 17:00
Piektdiena no plkst 8:00 līdz 12:00 no 13:00 līdz 16:00

©2023 SIA "Saldus komunālserviss" . All Rights Reserved. Designed By JoomShaper