SIA Saldus komunālservisa logo

Izmaiņas elektroniski sagatavoto rēķinu saņemšanā

SIA “SALDUS KOMUNĀLSERVISS” informē, ka klientu ērtībai turpmāk elektroniski sagatavotie rēķini par saņemtajiem pakalpojumiem tiks sūtīti gan uz klienta e-pastu, gan būs pieejami pašapkalpošanās platformā Bill.me.

Atgādinām, ka rēķinu saņemšana ar e-pasta starpniecību vai platformā Bill.me ir bez maksas. Klienti, kuri izmanto pašapkalpošanās Bill.me platformu arī turpmāk vietnē varēs noziņot gan ūdens skaitītāja rādījumus, gan saņemt rēķinus un norēķināties par saņemtajiem pakalpojumiem.

Diemžēl esam konstatējuši, ka atsevišķos gadījumos klienti ir veikuši maksājumus divas reizes par vienu un to pašu rēķinu, kurš tika izsūtīts e-pastos un Bill.me. Informējam, ka klientiem, kuri rēķinu apmaksu ir veikuši gan Bill.me platformā, gan pēc rēķina saņemšanas e-pastā, tā automātiski tiks novirzīta nākamo rēķinu apmaksai. 

Maksājumu iespējams arī atgriezt klienta norēķinu kontā. Šādā gadījumā nepieciešams uzrakstīt iesniegumu par pārmaksas atgriešanu. Iesniegumu var uzrakstīt klientu apkalpošanas centrā Tirgotāju ielā 6, Saldū vai elektroniski uz e-pastu: [email protected].

Atgādinām, ka rēķinu apmaksu var veikt internetbankā, portālā Bill.me, VAS “Latvijas Pasts” nodaļās un MAXIMA veikalos.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!